Page 1 of 14 12311 ... LastLast
Results 1 to 20 of 278
  1. Default Zelkova's Video Hole - MS2 up in this peach!




    Hello everyone viewing this thread! This thread serves as a basic medium for me to post my most recent videos of MS content.

    Do you enjoy what I do? Feel free to follow me to get faster updates on videos!

    YouTube

    Patreon

    Twitch.tv

    Twitter

    Website

    Google +

    Spoiler
    Last edited by Zelkova; 2014-07-06 at 11:35 AM.

  2. Donator Straight Female
    IGN: LadyJenJen
    Server: Bera
    Level: 200
    Job: Marksman
    Guild: TheSwift
    Alliance: Entwined
    Farm: Kaede
    usa

    Default


    Yeah well......I blame Keith :3 *first posts I've ever made* huzzah
    Last edited by LadyJenJen; 2012-02-13 at 03:27 PM.

  3. Won't Be Coming Back Male

    IGN: Biades4hire
    Server: Windia
    Level: 19x
    Job: Dual Blade

    Default


    I watched the whole dam thing
    Make more@@@@@

  4. Neon Atom

    IGN: rattboy
    Server: windia
    Level: 148
    Job: Dark Knight
    Guild: Virtual
    Alliance: Sanctum

    Default


    really good. best part is the back and forth banter about danny.
    seriously though very entertaining. good stuff.

    edit: pilot was better than episode 2. refined content is not better content.
    still gonna probably watch the rest if you post them here. o.0.

  5. Won't Be Coming Back Male

    IGN: Biades4hire
    Server: Windia
    Level: 19x
    Job: Dual Blade

    Default


    Call him a weiner in the next episode

  6. Default


    Hey, at least you weren't spamming during hot time "HOW I OPEN BOX???????". But that was hilarious anyways.

  7. Default


    Jen makes the entire video, really well done.

  8. Default


    Jen has SP now? Wow.

  9. Default


    YOU SHUT UP! DONT GIVE HER IDEAS!

  10. Default


    Actually, the second options is Ereve.

    Here is the order of options:)
    Victoria
    Ereve
    Orbis
    Ludibrium
    Ariant
    Leafre
    Edelstein

  11. Default


    Thanks buddy! ^^

  12. Donator Straight Female
    IGN: LadyJenJen
    Server: Bera
    Level: 200
    Job: Marksman
    Guild: TheSwift
    Alliance: Entwined
    Farm: Kaede
    usa

    Default


    Keith hates my trolling xD but thanks :3

    I discovered I made one ages ago and forgot about it when I entered my Email. Keith just finally convinced me to use it lol

  13. Default


    I'm kinda just listening to this while I play dragon nest lol.

  14. Default


    omg ,this thread so long~~~xD~~grz,guy~~~


  15. Default


    quote for truth.

  16. Default


    XD Okay Okay! Ill upload a new one tonight.

  17. God of Terrorism Straight Male
    IGN: Bomber123
    Server: StranInSCA
    Level: 202
    Job: Terrorist
    Guild: Noctivagant
    Alliance: I dont remember
    Farm: ExpiredMobs
    usa

    Default


    Why tonight? tonight = servers in GMS go back up and we shall miss it(or me) ;A;
    OT: Well it's about time you update!

  18. Default


    *coughs* Jen has been wanting to do other videos for fillers to sort of space out our KMS videos. We recorded GTA4 and Saints Row: The Third last night. Im trying to convince her to frap tonight in KMS.

  19. Donator Straight Female
    IGN: LadyJenJen
    Server: Bera
    Level: 200
    Job: Marksman
    Guild: TheSwift
    Alliance: Entwined
    Farm: Kaede
    usa

    Default


    Well that's because I figured most people would rather just see new content aside from us just playing around trying to level. There's the new PQ in KMST atm, we were gonna wait til that comes out. But I guess if everyone wants more we can make something o-o lol

  20.  

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •