Page 1 of 302 1231151101 ... LastLast
Results 1 to 20 of 6021
  1. Default Achievement Thread


    So here ya go.

    Spoiler

  2. Default


    This is really the most ironic thread ever.
    When I passed MW30 a month ago I was going to make this same exact thread with me passing MW30.
    God damn.

  3. aka ClawofBeta Straight Male
    Corn's Avatar [Jr. Event Coordinator]

    IGN: ClawofBeta
    Server: LoL.NA
    Level: 30
    Job: Bot Lane
    Guild: N/A
    Alliance: N/A
    New_Jersey

    Default


    First try?

  4. Default


    Yup.

  5. Orbital Bee Cannon
    IGN: GatlingPunch
    Server: Bellocan
    Level: 200
    Job: Gear 2nd Pirate
    Guild: Virtues
    Alliance: NARs

    Default


    Grats man! How did you get MW30 by the way? Horntail runs, saved up the mawney to buy it, or got it with help from a friend?

  6. Default


    My guildie found 4 in the FM for 1 meso and he gave me a discount. I just so happened to have enough for it.

  7. Default


    ...No comment.

  8. Orbital Bee Cannon
    IGN: GatlingPunch
    Server: Bellocan
    Level: 200
    Job: Gear 2nd Pirate
    Guild: Virtues
    Alliance: NARs

    Default


    Wait. 4 MW30 for 1 meso each. What.

  9. Default


    Lol i realize now it sends the hacker flag but i assumed the guy just thought he had max meso and didn't. It doesn't exist anymore anyway and the alleged hacker didn't profit at all so no harm done.

  10. Orbital Bee Cannon
    IGN: GatlingPunch
    Server: Bellocan
    Level: 200
    Job: Gear 2nd Pirate
    Guild: Virtues
    Alliance: NARs

    Default


    Assuming that was the case, that is an incredibly lucky deal.

  11. Won't Be Coming Back Male

    IGN: Matiusu
    Server: Broa
    Level: Up
    Job: Demon who Slaye
    Guild: Aura
    israel

    Default


    unless he was legit and had near max , in witch case . OUCH!

  12. Default


    Honestly if you put items in your shop for less than they're worth, you deserve what you get.

  13. Donator Straight Male
    IGN: ShinkuDragon HoukaPhoenix BoshokuRaven
    Server: Scania
    Level: 152
    Job: Batman
    Guild: IDissOrtis
    panama

    Default


    congratulations!

    i've been contemplating wether i should get one or not... then i remember i need a level to use it, and 4 levels to max it, and say "screw it" lol xD

  14. Orbital Bee Cannon Straight Male
    IGN: Haséo
    Server: SilverHand
    Level: 110
    Job: Rogue
    Guild: The War Council
    Alliance: World of Warcraft
    Colorado

    Default


    FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU, wish I was online, I would've bought them off of whoever found the books. I'm assuming the other 3 are already sold to others...=/

  15. Default


    I know white and mandy were lined up to buy them from snake, but i think white couldn't get the meso. I don't know about the status of the other books.


  16. Default


    Not on your shadower? :(

    Oh wait, it already has MW 30 doesn't it.

  17. Default


    Yup.
    :P

  18. Default


    I didn't take a screenie of me passing it but yeah, I passed mine first try. I did buy one from snake though, didn't have enough hard mesos to buy the second one I asked for though :(.

    IIT, i'm pretty sure I was there when you passed your mw30 Takebacker, why am I not in the pic?

  19. Default


    I think you left. You were there earlier. I think you left to toad.

  20.  

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •